Tuesday, April 22, 2014

Loppisfynd

Var på ett stort loppis här i Västerås för ett par veckor sedan, i bandyhallen.
Jag gjorde bara ett fynd, men ett väldigt bra sådant, tycker jag själv i alla fall :)
En hylla med 20 st fack, 10 x 10 cm och ca 5 cm djup.
Perfekt förvaring för exempelvis washitejp, stickles, små målarburkar från Panduro och ja, lite allt möjligt, ni ser längre ner vad jag har i den.

Så här såg den i alla fall ut när jag köpte den:
Ett riktigt fynd, 50:-

Jag grundmålade hyllan med vit färg, en gång, sen med vanlig vit lackfärg två gånger.


Sen ville jag ha lite färg i/på den, men inte måla, så jag "tapetserade" innuti rutorna istället.
Valde "Happy Camping" från Panduro, tror den kostade 69:-
(Då kan man byta ut "tapeterna" när man ledsnat på färgen, det går lite fortare än att måla om allt)

Från Panduro

Och så här blev resultatet:


Och så här blev det med lite saker i:

Perfekt förvaring för småsaker

Så vad tycker ni? Blev det bra?
Jag vet, jag har inte fyllt alla fack ännu, men det måste ju finnas lite rum för nya saker som vill flytta in sen :)

Må så gott i den underbara solen!

Kram, kram

No comments:

Post a Comment

Thank you so much for leaving a comment! I read them all and I really appreciate them // Hugs ^..^ Ellenor