Wednesday, March 25, 2015

Blogg dag hos ScrappaLoss

Hej på er.

Jag måste erkänna att när jag fick reda på månadens tema så blev jag en aningen nervös. Färgläggning... Det är liksom inte min grej, alls, någonsin. Men det är alltid roligt att testa på något nytt, och mina Pro Markers ska ju komma till användning någon gång.
Att färglägga några stora alster är dock inget att tänka på så det fick bli dessa gulliga små superhjältar istället :)

Mini-hjältarna är stämplar och dies från Mama Elephant och heter "Tiny heroes"

Hjärtanen är en dies och kommer även den från Mama Elephant

Jag har använt mig av ProMarkers när jag har färglagt figurerna

Jag hoppas ni tyckte om mina små hjältar.

Ha en fortsatt trevlig dag och pyssla lugnt :)


Hälsa gärna på hos ScrappaLoss också

No comments:

Post a Comment

Thank you so much for leaving a comment! I read them all and I really appreciate them // Hugs ^..^ Ellenor