Thursday, June 16, 2016

GÄSTDESIGNER HOS LC DESIGNS

Halloj på er!

För en tid sedan fick jag en förfrågan om jag ville vara med som gästdesigner hos 
Little Claires designs. Blev jätteglad över att bli tillfrågad så tackade självklart ja.


De har en utmaning med ett tema varje månad och temat för juni är: Create a scene.
Jag har skapat ett inspirations kort där jag har använt mig av deras ursöta digistamp -

Titta gärna in på deras blogg för att se hela mitt kort.
Var gärna med i utmaningen, all information om utmaningen hittar ni här:




Tack för besöket.

Ellenor



2 comments:

  1. jættefint kort! Har du brugt alkohol markers til at farvelægge?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tack så hemskt mycket :) Jag har använt pennor från Spectrum Noir.

      Delete

Thank you so much for leaving a comment! I read them all and I really appreciate them // Hugs ^..^ Ellenor