Monday, October 17, 2016

ENKELT KORT MED ANNORLUNDA INSIDA

Hej på er!


Nu när hösten är här tycker jag att det är extra mysigt att få sätta mig med en kopp te och lite godis, i mitt pysselrum och skapa kort.

Min stil när jag skapar är (oftast) "clean and simple" - vilket innebär mycket vit yta på framsidan och inte allt för mycket dekorationer. Även när det gäller insidan av mina kort så brukar jag lämna dem relativt odekorerade. Men idag tänkte jag visa ett kort där jag har lagt lite extra piff på just insidan.


En typiskt Ellenor - "clean and simple" -framsida

När man öppnar kortet ser det ut så här (en genomskinlig ring med två söta figurer)

En bild till, så ni ser hur den ser ut i profil

Hur är det med er? Vilken årstid är er favorit för just pyssel?

Ha en fantastisk dag!
Ellenor

2 comments:

  1. utrolig fin idé med gennemsigtig inderside og de søde dyr! Jeg kan godt lide at være kreativ hele året, men om vinteren er der ikke dårlig samvittighed når man sidder indendørs, for det er så koldt og mørkt udenfor :)

    ReplyDelete
  2. Tack för din kommentar! Det är så roligt att du tittar in och skriver något :) Jag håller med, höst och vinter är trevliga pysseltider då man "får" vara inne utan att ha dåligt samvete :)

    ReplyDelete

Thank you so much for leaving a comment! I read them all and I really appreciate them // Hugs ^..^ Ellenor