Friday, May 2, 2014

Facebook

Ett superkort inlägg :)

Vill bara visa upp min framsida som jag har fixat till för att ha på Facebook.
Använder mig av appen från Picsart, tycker den funkar hur bra som helst.

Första bilden är ett enklare kort, stämplat med tre olika bruna nyanser, brun pärlpenna och "Grattis" skrivet med klisterbokstäver.
Andra bilden, i mitten, pysselrummet, var sak har sin plats.
Sista bilden, ett bröllopskort, ett hjärta format av vita knappar, lite blommor, två nyanser av vita papper, samt klisterbokstäver i silver.
Min framsida på Facebook
Om ni vill gå med i min grupp på Facebook så klicka bara på länken:
Handmade Cards By Ellenor
Ansök om att gå med och jag godkänner er på en gång jag ser ansökan :)

Trevlig helg på er!

Kram, kram, kram

No comments:

Post a Comment

Thank you so much for leaving a comment! I read them all and I really appreciate them // Hugs ^..^ Ellenor