Friday, May 30, 2014

Nytt till pysselrummet

Woohoo, jag har fått (eller ja, köpt) ett alldeles eget ställ till alla mina mönstrade papper.
En scrapbookingbutik här i Västerås har slagit igen och hon ville bli av med sina ställ så jag passade på att köpa ett. Blev jättenöjd.
Hade dem tidigare i en låda och det funkade också bra men det här blev liiiite bättre, och snyggare :)

Ser att jag har fläckar på min lins på mobilen, det är inte fläckar på väggen :)



Hur ska man sortera dem då? Färg? Tillverkare? Mönster? De man använder mest?

Trevlig helg på :)
Kram

2 comments:

  1. Ser ju superproffsigt ut och vilken bra översikt du får. Jag skulle sortera dom efter färg jag eftersom du jobbar mycket i färgtema : )

    ReplyDelete
  2. Tack :) Om jag ska sortera efter färg, så blir det rätt många fack som kanske blir tomma, då det mesta går typ i rosa :)

    ReplyDelete

Thank you so much for leaving a comment! I read them all and I really appreciate them // Hugs ^..^ Ellenor