Thursday, June 19, 2014

Färgglatt

Idag regnar det här i Västerås, så jag tänkte pigga upp med några färgglada kort som jag har gjort:

"En liten butik i Mörrum" hade en tävling på Facebook där de ville att man skulle göra ett alster och då använda sig av washitejp. Tänkte att jag skulle försöka vara med och vinna så jag gjorde detta kort.
Blev ingen vinst, tyvärr. Men det gör inget :)
Kort med washitejp

Jag tycker om rosa, och fjärilar :)
Har använt mig av Nellie´s floral punch, Butterfly för att göra alla fjärilar. Det är två punchar som man kombinerar tillsammans, den första stansar ut fjärilen och den andra embossar den (så att det blir de små prickarna på vingarna) Sen använde jag mig av 3D-kuddar för att få lite höjd på dem.
Fjärilar på rad
Fjärilar på höjd
Sista kortet: Vit kortbas, blått och vitt cardstock varvat. Valde sen ut lite färgglada papper som jag tyckte passade ihop och skar ut i dem i olika storlekar. Sen lite fjärilar på det (kan liksom aldrig bli fel med lite fjärilar på) Happy Birthday är en stämpel som följde med i en scrapbooking tidning.
Färgglad

Så, det var allt för idag

Hoppas att ni får en härlig midsommar.

Kram på er

No comments:

Post a Comment

Thank you so much for leaving a comment! I read them all and I really appreciate them // Hugs ^..^ Ellenor