Monday, July 14, 2014

Inspiratör hos ScrappaLoss

Jag fick tips av min pyssel-kompis Helena, som också bloggar :) Helenas Pysselmakeri, att de sökte tre stycken gäst-inspiratörer hos ScrappaLoss. Var först lite tveksam om jag skulle försöka mig på att ansöka då jag inte har hållit på så länge, men tänkte sen att det bara och köra :)
De ville ha tre bilder på tre olika alster som jag gjort:

Valde ett kort där jag embossat fjärilar på bakgrunden, lagt på en spets, några utstansade fjärilar, samt en banner med text "Friends Forever"


Som andra bild blev det ett omslag till en pocketbok som jag gjorde på fri hand, hade ingen färdig mall att gå efter utan tog bara en bok hemma och utgick från den.


Tredje bilden blev på ett album jag gjord med washitejp och kuvert.
                                        


Och vet ni vad!!?? Jag blev utvald! Blev så otroligt jätteglad! Och idag fick jag min alldeles egna banner också:

Mitt första inlägg kommer bli den 30/7 kommer såklart visa upp det här också :)

Hurra för mig :)
Kram på er!


1 comment:

  1. Välkommen till oss :)
    Det är roligt att blanda "nya" och "gamla" i ett team. "Nya", som du, kan inspirera på många sätt.
    Väntar med spänning på ditt första inlägg.

    /Johanna, Inspiratör ScrappaLoss

    ReplyDelete

Thank you so much for leaving a comment! I read them all and I really appreciate them // Hugs ^..^ Ellenor