Wednesday, August 6, 2014

Sommar, Sommar, Sommar

Halloj i sommarvärmen.

Nu när det är så varmt ute så tycker min katt att det är väldigt mysigt att ligga under buskarna i trädgården och slöa. Men när han hör att jag tar av pappret på en glass så jamar han och tycker minsann att han också borde få smaka. Passade på att ta en bild när han smaskade som bäst och av den gjorde jag en somrig layout:

Pappren jag har använt mig av följde med en tidning (Scrapbook Magazine) och är från My Minds Eye.
 Överst till vänster har jag använt Tim Holtz dies, Honeycomb
Lite pappersblommor, och en liten fläkt

Bokstäverna kommer från Panduro

Fjärilarna är gjord med lera och formar från Martha Stewart, de är superlätta och tynger inte alls ner pappret.
Min nya favorit i pysselrummet.
Hoppas att ni får en riktigt härlig augusti med massor av trevlig pysseltid.





No comments:

Post a Comment

Thank you so much for leaving a comment! I read them all and I really appreciate them // Hugs ^..^ Ellenor