Friday, August 29, 2014

Jag vann!! :)


För ett tag sedan så var jag med och tävlade i tidningen 101 idéer. Man skulle svara på på en fråga, tala om vilken artikel man gillade bäst i just den tidningen och även vad man skulle vilja läsa om i framtida nummer. Sen fick man välja mellan ett antal priser.
Jag svarade på frågorna och valde, om jag nu skulle vinna, Martha Stewart färger.

Och gissa vad!
 Jag vann! Blev jätteglad, och väldigt förvånad när de ringde för meddelade mig det.

Woohoooo!! 


Många underbara färger att välja mellan


Och inte nog med det!

Som ni  kanske läst i ett tidigare inlägg här på bloggen (Finns här) så var jag med och tävlade på Hobbyworlds hemsida med ett alster som jag gjort.

Mitt bidrag till tävlingen

Och gissa vad! Jag vann!!! 

Vi var tre stycken som vann, och ni kan se bidragen här
Vinsten är varsin die från Spellbinders nya release. Ska bli spännande och ses vad det blir för något.

Trevlig helg!
Kram kram





No comments:

Post a Comment

Thank you so much for leaving a comment! I read them all and I really appreciate them // Hugs ^..^ Ellenor