Monday, September 8, 2014

Fjärilar

Fjärilar är något jag gärna har på mina kort som jag gör, tänkte jag skulle visa upp några där jag använt mig av ett set, där man först stansar ut små fjärilar och sen embossar man dem. Setet kommer från Nellie Snellen och ser ut så här:

Nellie Snellen - Sommerfugl
(Bild lånad från nätet)

Dessa fjärilar är utstansade från små färgprover som jag tagit i en färgbutik


Färgglada cardstock från Panduro


Rosa och vitt, stilrent och enkelt


Med lite 3D-effekt


 Ett beställningskort, massor av vita/crème färgade fjärilar i mitten, utformat som ett hjärta


 Närbild


 Här blev det faktiskt "bara" tre stycken :)


Så vad tycker ni? Inte kan det blir för mycket fjärilar?

Ha en fortsatt härlig måndag.
Kram








1 comment:

  1. Smart att använda färgprover... och jättefint bröllopskort : )

    ReplyDelete

Thank you so much for leaving a comment! I read them all and I really appreciate them // Hugs ^..^ Ellenor