Wednesday, September 24, 2014

Kort på beställning

Helgen den 20-21/9 var jag till London för att besöka en stämpel och scrapbookingmässa, (bssbs)
Jag kommer att göra ett eget inlägg om det snart, med lite bilder och information om mässan.
Och även lite bilder på (några av) mina inköp :)
.............

Om det är någon som önskar ett unikt kort för ett speciellt tillfälle, så gör jag gärna sådana kort på beställning. 
Tänkte jag kunde visa upp några stycken jag gjort:

Ett grattis-till-bebisen kort

Födelsedagskort, storleken på detta är A5, då beställaren ville ha lite extra plats i kortet för att sätta in ett par fotografier

En beställning på några tack-kort, hon ville gärna att det skulle vara med (minst) en katt på dem

Födelsekort, önskan var att det skulle vara med fjärilar och färgen lila

Ett grattis-kort till en tjej som tycker om svart och vitt

Födelsedagskort

Ännu ett grattis-till-bebisen kort

Födelsedagskort

Ett födelsekort, presenten var en bowlingkväll tillsammans med familjen



Ett födelsedagskort till en 20-åring som är intresserad av fotografering.
Beställaren ville väldigt gärna ha med bilden med "mannen och kameran" på kortet

Är det så att ni skulle önska beställa något kort av mig så är det bara att ni, antingen lämnar en kommentar här nedanför, eller skickar ett mail till mig: ellenor.emilsson@gmail.com

Ha en fortsatt härlig dag!
Kram på er





No comments:

Post a Comment

Thank you so much for leaving a comment! I read them all and I really appreciate them // Hugs ^..^ Ellenor