Friday, January 16, 2015

Födelsedagskort och fredag

Jag tror jag hoppar över det här med att försöka komma på något bra att skriva i detta inlägg. 
Det är ju ändå fredag så vi tar det simpelt tycker jag.

Alla papper är från Maja Design och de är två olika kollektioner.
Luftballongen är från kollektionen Vintage autumn basics

"Grattis" är en dies från Mandys

Kanten högst upp har jag gjort med hjälp av en punch från Martha Stewart

Har rivit pappret och sen chalkat dem för att få dem att se gamla ut

Sidan som ligger närmast i bild är från kollektionen, Vintage summer basics

Pappret i mitten, med luftballongerna, kommer också från kollektionen Vintage autumn basics

Hoppas att ni får en riktigt trevlig helg.
Kram

2 comments:

  1. Ljuvligt kort och fin vikning! Har kikat runt lite i din blogg och vad mycket fint du gjort!
    Ha det gott! //Elinor

    ReplyDelete
  2. Åå, tack så hemskt mycket, vad glad jag blir.
    Ha det så gott du också :)

    ReplyDelete

Thank you so much for leaving a comment! I read them all and I really appreciate them // Hugs ^..^ Ellenor