Wednesday, January 21, 2015

Mitt inlägg hos ScrappaLoss

Ni finner även detta inlägg hos ScrappaLoss

Då var 2015 igång, hoppas att ni haft en riktigt bra start på året.

När månadens tema presenterades för oss skapade jag kortet som jag visar här idag. Jag tycker själv att det är clean and simple, det tog inte speciellt lång tid att göra och det är inte så många dekorationer på kortet. 
Men så googlade jag på just "clean and simple cards" och då insåg jag att mitt kanske inte var SÅ clean and simple :)
Jag låter er avgöra, vad tycker ni, har jag gjort ett kort som kan klassas som "Clean and simple"?

Bakgrunden är modelleringspasta blandat med svart akrylfärg samt en stencil från Donna Downey

Fjärilarna är en stämpel från Inkido

Färgen på bannern och fjärilarna har jag fått genom att använda Memento drops
"Grattis" är från Kaisercraft

Ta hand om er och pyssla lugnt :)



2 comments:

  1. Enkelt o enkelt... för mig som inte har så mycket tålamod för pillrigt pyssel så ser det där inte så simpelt ut ; )

    ReplyDelete
  2. Haha, jag kan visa dig nästa gång du kommer och hälsar på, så får du se att det faktiskt inte är så svårt :)

    ReplyDelete

Thank you so much for leaving a comment! I read them all and I really appreciate them // Hugs ^..^ Ellenor