Thursday, February 19, 2015

Be(e) happy

Cili in Papers har en tävling där de vill att man skapar antingen ett kort eller ett Project life kort där man INTE får använda mönstrat papper. Mer information och regler för tävlingen hittar ni här.

Mitt bidrag:
Biet är en stämpel från Pink Paislee (Spring jubilee)

Hörnen gjorde jag med hjälp av en stans från EK Success

Mönstret i bakgrunden kallas honeycombs och är en stencil från Tim Holtz
För att få struktur har jag använt mig av modelleringspasta som jag blandat med lite gul akrylfärg

För att få lite mer svart på kortet så blev det en knapp och svart sytråd också

Sååå, vad tycker ni? :)

Hoppas att ni får en fortsatt trevlig kväll
Kram



No comments:

Post a Comment

Thank you so much for leaving a comment! I read them all and I really appreciate them // Hugs ^..^ Ellenor