Thursday, February 12, 2015

Fjärilar på bokpapper

Jag måste börja med att be om ursäkt för himla dåligt uppdaterande av bloggen. 
Först var jag på en härlig semester i alperna, sen när jag kom hem fick jag bihåleinflammation och har varit sängliggandes.
Men nu så börjar krafterna komma tillbaka, äntligen. 
In i pysselrummet för att börja skapa igen...

Det här kortet gjorde jag igår kväll:
Jag stämplade upp tre fjärilar på en sida ur en bok, färglade dem med mina Pro Markers 
(som för övrigt blev väldigt glada över att få komma ut ur lådan en sväng)
Måttade till tre fyrkanter, svart papper bakom och tjopp så blev det ett kort:

Bakgrunden är en embossingfolder från Cuttlebug

Stämpeln är från Inkido (Sommarfjäril)

Färgerna är: Ruby, Fuchsia pink och Bright orange

Fjärilar, det går liksom aldrig att misslyckas med dem.

Ha en skön torsdag.
Kram


No comments:

Post a Comment

Thank you so much for leaving a comment! I read them all and I really appreciate them // Hugs ^..^ Ellenor