Wednesday, July 22, 2015

TRISS I KORT

Hej, hopp och hallå!

Det är många som klagar på vädret just nu, men som pysslare kan jag tycka att det är helt ok. 
Känns bra att sitta i mitt pysselrum när regnet smattrar mot rutan.

Jag har hittat tre stycken washitape som jag tycker passar så otroligt bra tillsammans.
Därav blir det tre kort idag där jag har använt mig av just dem :)

"Happy" och"Everything" är en stämplar från The Stamps of Life

"Congratulations" är en stämpel från Simon says stamp.
De små hjärtanen är en dies från Joanna Sheen

"Mr & Mrs" är en stämpel från Simon Says stamp
Cirklarna är en dies från Crealies dies no: 21 XXL

Jag kommer tyvärr inte ihåg vilket märke det är på någon av washitapen.

********************

Det är inte bara jag som tycker om att hänga i pysselrummet när det regnar och blåser utomhus:

Knutte in action

Ha de så bäst och pyssla lugnt :)



No comments:

Post a Comment

Thank you so much for leaving a comment! I read them all and I really appreciate them // Hugs ^..^ Ellenor