Friday, May 6, 2016

BILDER FRÅN INSTAGRAM

Halloj!

Jag har ett Instagram-konto där jag uppdaterar lite oftare än vad jag gör här på bloggen.
Ni kan hitta mig här: e_emilsson 
Det mesta jag lägger upp är kort som jag har gjort, men det smyger in sig några selfies och bilder på min fluffiga katt Knutte också. 
Jag använder även en hashtag: #missellenor, där finns det endast bilder på mina kort jag skapat.

Här kommer ett smakprov av vad som finns på Instagram:






Tack så hemskt mycket för att ni tittade förbi!
Ha en härlig dag.

Ellenor

2 comments:

  1. fantastisk fine kort! Enkle og flotte.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tack så jättemycket! Vad glad jag blir att du tycker om dem :)

      Delete

Thank you so much for leaving a comment! I read them all and I really appreciate them // Hugs ^..^ Ellenor