Wednesday, January 29, 2014

FIck paket igår

Eller fick och fick, jag har väl någon gång betalat för det, men det känns som att "få" paket när det inte ligger med något inbetalningskort eller faktura med i paketet :)

Hade beställt hem lite washitejp som jag tänkte testa i samband med pyssel eller när jag gör kort. Har försökt ta redan på vilken sida det var jag beställde ifrån men jag hittar den inte, slarvigt av mig.
Men om jag hittar den så kommer jag länka till den senare.
De var i alla fall bra pris på tejpen, ca 10:-/rulle för de smala och ca 15:- för de lite bredare.
Testade lite tejp på en rosa plåtburk jag hade hemma, blev ju helt ok.
Så här ska tejpas, i hela huset :)

Undra om man kanske ska tapetsera med tejpen?




En till som älskar paket!
Så fort det ska öppnas ett paket så kommer katten fram. "Ååå, till mig? Kan man äta det? kan man, kan man, kan man?? Nähä, men man kan i alla fall ligga på plasten och vila en stund."

Ellenor och Knutte




No comments:

Post a Comment

Thank you so much for leaving a comment! I read them all and I really appreciate them // Hugs ^..^ Ellenor