Thursday, January 23, 2014

Nu så

Idag ska det ske!
Ska köra igång min blogg "live"...
Det är ju liksom ingen mening att blogga om det inte är någon som läser den.
Tänkte att det skulle bli lite blandat, men det kommer förmodligen bli mest om scrapbooking/pyssel och min galna katt.

Strax innan julen 2012 fick jag för mig att göra egna julkort. In på Panduro, plockade ihop lite juliga papper och grejer som jag skulle behöva.
Och sen, var jag fast. Det är hur roligt som helst, och det finns ju så mycket man kan göra med alla de fina papper som finns, lite klister och glitter.
Sen dess har det ju tillkommit lite mer saker till samlingen, så man kan göra ännu flera kort.

Ett par bilder från helgen som var. Jag och Helena hade en riktigt pyssel-helg. Började på lördag vid lunch och avslutade faktiskt "redan" vid 21.30. Men sen var hon hos mig igen på söndag morgon vid 11.
Det är så otroligt roligt och inspirerande att kunna pyssla tillsammans.

Så här kan det se ut när vi har pyssel-helg

Oroa dig inte matte, jag vaktar dina papper!
Det får bli mitt första inlägg...
Så får vi se varthän det här barkar sen :)

Kram på er
Ellenor

2 comments:

  1. Du har tur du som har en vaktarkatt;)det ser roligt ut att scrappar men man måste ha STORT tålamod... Ditt bloggeri kommer att bli super, jag kommer att följa den:))

    ReplyDelete

Thank you so much for leaving a comment! I read them all and I really appreciate them // Hugs ^..^ Ellenor