Friday, January 24, 2014

Fredag...

... wohooo!
Inte för att jag har så stora planer för helgen men ändå, fredag, ledig från jobbet, massor av pysseltid.

Jag har ju som sagt en grå liten ulltuss  där hemma som heter Knutte, och han vill väldigt gärna vara med när jag sitter vid mitt skrivbord och ska pyssla.
Han kan ligga i sin klätterställning och mysa för sig själv. Jag tassar så försiktigt jag kan in till mitt rum, drar sakta, sakta ut stolen... "Bomp" hör man ute från vardagsrummet, små tassar över golvet, in i mitt rum sen - mjaaaaauuuu! (Läs: Varför säger du inte till när du ska hit! Jag vill ju gosa nu, precis just nu, inte sen, inte senare, inte då utan nu! OCH jag vill sitta mitt på skrivbordet, mitt i ditt projekt så att du verkligen ser mig.)

Ja, lite så jobbar vi när vi pysslar :)

Från det här läget...


...Till det här, inga konstigheter.
Trevlig helg :)
Kram och kram


No comments:

Post a Comment

Thank you so much for leaving a comment! I read them all and I really appreciate them // Hugs ^..^ Ellenor