Wednesday, November 19, 2014

Album med tags

November, nytt tema för ScrappaLoss bloggen.

(Är några fler bilder i mitt inlägg här än på ScrappaLoss)

Månades tema, valfri tag, blev lite klurigt för mig då jag knappt har gjort en tag tidigare, ska jag vara helt ärlig har jag nog inte gjort en enda faktiskt :)
Det blev lite funderade fram och tillbaka på vad jag skulle kunna göra för roligt till bloggen...
Kom på att jag har en hel del fotografier på min katt, kanske kunde jag göra något roligt med dem?

Så det fick bli ett minialbum:
Framsidan

Närbild

Bild ovanifrån

Öppnat albumet så man får en överblick hur det ser ut

Fyra fickor med fyra tags i

Min katt, Knutte, får ofta vara modell

Insidan

Det är inga problem om man vill dekorera mycket och tjockt, finns gott om plats för det

Och hörrni, glöm inte bort att söka som ny gästinspiratör!
All information om det hittar ni här

Hoppas att ni får en riktigt härlig dag.





No comments:

Post a Comment

Thank you so much for leaving a comment! I read them all and I really appreciate them // Hugs ^..^ Ellenor