Monday, December 1, 2014

Chokladkort

20 stycken chokladkort.
Det är var jag har åstadkommit i mitt pysselrum under två helger.
Utmanande, för jag ville inte göra alla likadana, men väldigt roligt då man fick använda mycket papper, stansar och dies.
De här korten är gjorda för Marabous chokladkaka som väger 200 gram.

Tycker nog att jag gjort min kvot av chokladkort för det här året, eller vad tycker ni?

Några kort fick ett band/snöre runt sig, andra magnet på insidan och några en pappersremsa

Många chokladkakor blev det

Alla papper har jag köpt hos CiLi in Papers

Min egen personliga favorit

Papper från  Pebbles

Tyvärr kommer jag inte ihåg märket på detta papper

Papper från Pink Paislee

Vilken av dem alla gillar ni bäst?

Ha det så bäst!
Kram på er




No comments:

Post a Comment

Thank you so much for leaving a comment! I read them all and I really appreciate them // Hugs ^..^ Ellenor