Wednesday, April 29, 2015

Gamla boksidor som bakgrund

Hej på er.

Jag tänkte visa några enkla kort jag har gjort med hjälp av utrivna sidor från en bok.
(En vän till mig hittade en gammal bok och tänkte då på mig, att jag kanske kunde ha nytta av den när jag gör mina kort, och mycket riktigt, det kom till användning)

**********

Jag har inte använt speciellt mycket materiel för att göra dessa kort, utan endast kortbas (cremefärgad), svart cardstock, stämplar och Pro markers för att färglägga motiven.

Stämplarna kommer från Pink Paislee - Spring jubilee

Även den här stämpeln kommer från Pink Paisell - Spring jubilee

Stämpel från Inkido

Tim Holtz - Sizzlits decorative strip die - Butterfly frenzy

**********

Hoppas ni har tyckt om temat för april, alfabet och text, och att vi har lyckats inspirera er till några nya härliga idéer.
Vi ses nästa månad igen med ett nytt tema, tills dess hoppas jag att ni pysslar lugnt, men mycket :)



2 comments:

  1. Nydelige kort. Og helt klar man burde se seg litt rundt på hva man kan bruke. For disse boksidene ble jo helt fantastiske.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Åå, vad glad jag bli att du tycker om dem, tack så hemskt mycket :)

      Delete

Thank you so much for leaving a comment! I read them all and I really appreciate them // Hugs ^..^ Ellenor