Friday, April 10, 2015

Mitt inlägg hos The Paper Crafting

Vi på The Paper Crafting blev sponsrade med ett par paket av de nya kollektionerna från Fancy Pants Design, och jag fick den stora äran att knåpa ihop något med den härliga kollektionen Flutter. Jag fick åtta stycken papper 12x12, med motiv på både fram och baksida plus ett guldfärgat papper. Ephemera pack (en förpackning med diecuts), button mix (olika sorters knappar) samt ett paket med alfabet fick jag också med. Ni kan se hela kollektionen här.
Eftersom kort är det jag tycker är allra roligast att göra så fick det bli några sådana, i olika former och storlekar. Alla papper kombinerade jättefint tillsammans, så det var inga svårigheter med att matcha ihop papper och snygga diecuts :)

Kort nr 1: Framsidan
EEM_Framsida_tre-sida-kort_flutter[1]
 Insidan av kortet
EEM_Tre_sidor_stående_flutter[1]
Närbild (Cykeln kommer från Ephemera pack)
EEM_Cykel_närbild_flutter[1]
Fler diecuts från Ephemera packEEM_Fjäril_närbild_flutter[1]
 Baksidan av kortet
EEM_Beautiful-närbild_flutter[1]
Kort nr 2:
EEM_Luftballong_flutter[1]
 Kort nr 3
EEM_Grattis_genomskinligt_flutter[1]Här har jag använt mig av genomskinligt plast som jag stämplat "Grattis" på.
Kort nr 4:
EEM_Blomma_t_vänster_flutter[1]
 Kort nr 5
EEM_Blomma_höger_flutter[1]
Så vad tycker ni om Fancy Pants - Flutter? Går helt enkelt inte att misslyckas med dessa underbara papper och diecuts.
Ha det så bäst tills vi hörs nästa gång :)
Kram
Ellenor

No comments:

Post a Comment

Thank you so much for leaving a comment! I read them all and I really appreciate them // Hugs ^..^ Ellenor