Thursday, June 18, 2015

TÄVLING HOS HOBBYWORLD

Hobbyworld har en tävling för Juni och den går ut på att skapa ett helt valfritt alster där du får göra precis som du vill, använda vilka färger du vill, vilket tema du vill eller vilken teknik du vill, allt funkar. Titta gärna in på deras sida för att läsa om tävlingen och vad de har för regler (Här)

Mitt bidrag:

"You make me" är en stämpel och "Smile" är en dies som båda kommer från Simon Says Stamp


Jag har stämplat fjärilen på vit cardstock och färgat den med Memento Drops, röd, orange och gult
(Fjärilen följde med en scrapbooking tidning, som jag köpte för länge sedan)

Det stora rektangeln är en dies från Simons Says Stamp - Stitched rectangles wafer dies
I ringen har jag sedan klistrat fjärilen på genomskinlig plast
För att få den blanka ytan har jag använt mig av glossy accent


Då är det bara att hålla tummarna för att Hobbyworld tycker om mitt bidrag :)

Hoppas att ni får en riktigt härlig midsommar och att ni får tid över för pyssel.

8 comments:

  1. Jag tycker definitivt om ditt bidrag, du har gjort ett otroligt läckert kort!!
    Tack för att du är med och tävlar hos oss på Hobbyworld.

    Hälsningar
    Helén

    ReplyDelete
  2. Gillar ditt genomskinliga kort, mycket effektfullt. :) Tack för att du är med och deltar hos oss på Hobbyworld! :)

    Mvh Malin

    ReplyDelete
  3. Läckert och annorlunda kort - härliga färger! Love it! :D

    Tack för att du är med i Hobbyworlds juniutmaning!

    / Jeanette - Tettiz

    ReplyDelete
  4. Jättefint kort! Coolt med det genomskinliga :)
    Kram kram

    ReplyDelete
  5. Superhärligt kort du skapat.
    Tack för att du är med och tävlar hos oss på Hobbyworld.

    Kram Tesa/Therese

    ReplyDelete
  6. Oh, så snyggt och effektfullt kort.

    Roligt att du är med på Hobbyworlds utmaning denna månaden.

    Kram Katja/ Mezzanotte

    ReplyDelete
  7. Herlig kort, og det var skikkelig fint med så mye glossy på sommerfuglen.

    ReplyDelete
  8. Jätte vackert och stilrent kort i härliga färger!
    Kram och må så gott!!

    ReplyDelete

Thank you so much for leaving a comment! I read them all and I really appreciate them // Hugs ^..^ Ellenor