Tuesday, April 12, 2016

SUPER-HJÄLTE

Halloj!

Under de fyra år som jag har skapat kort har stilen på mina kort varierat en hel del, men nu tror jag att jag har hittat min stil - Clean and simple. Jag lägger ofta ut kort på Instagram och när jag tittade igenom flödet härom dagen så insåg jag att mina alster går väldigt mycket åt det vita och enkla.

Det är inget jag tänker på när jag sätter mig i pysselrummet för att skapa utan det bara blir så. Startar ofta med en vit kortbas och bygger på från det. Som kortet jag visar idag, det är nog ett typiskt "Ellenor-kort" (mycket vitt, enkelt, skak-kort och gärna med en liten katt på)

Stämplarna kommer från Clearly besotted stamps

Jag tycker om detaljen att husen, som är stämplade på insidan, syns igenom på framsidan

Närbild på "The Super-Hero-Cat"


Tack för att ni tittade förbi.

Ellenor


No comments:

Post a Comment

Thank you so much for leaving a comment! I read them all and I really appreciate them // Hugs ^..^ Ellenor