Thursday, February 13, 2014

Födelsedag-swapp

Jag är med i en grupp på Facebook som heter födelsedag-swapp.
Vi är 12 personer som ska byta presenter med varandra, och de ska vara med scrapbooking-tema.

Så här går det till:
Nästa person på listan, som börjar med mars 2014, har valt att få sina presenter senast den 16.e.
Man lägger upp en bild på sig själv i den här gruppen och en önskelista på vad man önskar sig i present.
Det måste kosta minst 100:-, vill du köpa för mer så är det inga problem. Sen tillkommer porto.
Man kan även gå ihop med de andra och köpa något dyrare tillsammans om man skulle vilja det.
Du får köpa sakerna när du vill och posta dem när du vill, men senast det datumet som man valt som "sitt" i "sin" månad. 
Jag var sist in i gruppen och hade tur att få juni, som ju är MIN månad, och valde då såklart sista datum den 28.e. Wiiiee jag kommer alltså att få 11 paket senast min födelsedag. Jag som ÄLSKAR paket :)
Det jobbiga blir om de väljer att skicka de långt i förväg, då måste man ju vänta med att öppna dem. Suck, stön och pust vad jobbigt DET kommer att bli i så fall...

Nu är i alla fall mitt första paket iväg


Kram
Ellenor

No comments:

Post a Comment

Thank you so much for leaving a comment! I read them all and I really appreciate them // Hugs ^..^ Ellenor