Friday, February 21, 2014

Fyra nya kort och fredag

Dags att göra en lite uppdatering, tycker jag. Det är ju ändå fredag och det verkar inte som att bloggen gör det själv :)

Igår kväll blev det tillfälle att pyssla lite, gjorde några enkla, men ändå rätt söta kort.
Ett vitt kort (från Panduro), ett färgat papper som jag skar till lite mindre än själva kortet, och ovanpå det ytterligare ett vitt papper som jag skar till ännu lite mindre än det färgade och sedan embossade. Sen en rosett som jag knöt runt kortet.

(Har tittat på Youtube för att kunna få till den "perfekta" rosetten, är inte där ännu, men övning ger färdighet)

(Jag ser nu på bilderna att det inte syns så jättebra det jag embossat)
Vita, enkla kort med varsin rosett
Om det är någon som är intresserad av att köpa, eller titta på, mina kort så har jag en grupp på Facebook som man gärna får gå med i. Jag gör gärna kort på beställning, du kanske vill ha en specifik färg, tema eller hälsning på kortet, hör av dig så ska vi se vad jag kan hitta på :)
Sök efter: Handmade cards by Ellenor, gör en förfrågan att få gå med i gruppen så godkänner jag er på en gång jag ser det.

Välkomna in och titta :)

Just det ja, min vakt-katt, Knutte, intog sin favvo plats i pysselrummet, förvaringslådan för mina papper.
"Nåde dig om du tar ett ENDA papper!"
Trevlig helg på er alla.
Kram
Ellenor

No comments:

Post a Comment

Thank you so much for leaving a comment! I read them all and I really appreciate them // Hugs ^..^ Ellenor