Thursday, February 6, 2014

Tavlor


Tänkte dela med mig av tre små tavlor jag gjorde för ett litet tag sedan.

Själva canvastavlan är köpt på TGR, billigt och bra :)
Storleken är 15x15cm.
Täckte canvasen med färg från ett par olika stämpeldynor, använde en sminktuss som jag duttade mot stämpeldynorna och efter det drog jag bara tussen över canvasen i olika riktningar.
Sen fick fantasin göra sitt, hade från början ingen aning om hur det skulle se ut, bara att den skulle gå i brunt/beige/orange och att jag ville ha ordet "love" med.
Så här blev den:


När jag väl var färdig med den tänkte jag att det kanske skulle vara snyggt att ha tre tillsammans och sen sätta ihop dem.
Så iväg till TGR för att köpa två canvastavlor till och de blev så här:





På bilderna ser man även hur jag har sammanfogat tavlorna.
Satte fast små öglor på varje tavla och sen ett band emellan.
Slutresultat:


Jag har inte hunnit lära mig hur jag tar snygga bilder till en blogg ännu, så jag hoppas att de här duger tills vidare :)

Kram
Ellenor

No comments:

Post a Comment

Thank you so much for leaving a comment! I read them all and I really appreciate them // Hugs ^..^ Ellenor