Tuesday, February 11, 2014

Plåtburkar

I ett tidigare inlägg här på bloggen så visade jag en tidning med massor med fina papper i (köpt på Arlanda)
Igår tyckte jag att det var dags att ta fram dem och se om det kunde bli något av det hela.
Min kollega ville ha några burkar hemma att ha pennor och lite sånt i så jag tog tre olika storlekar på konservburkar som jag hade hemma och klädde om dem.
(En vanlig stor, typ krossade tomater, den lilla har det varit kokosmjölk i och den korta, tjocka har det varit bambuskott i) Blev en ok kombination.


Måste även visa upp min nya jättefina förvaring för dies som jag skickade efter från http://www.craftologyonline.co.uk
Den heter Docrafts Stamp Die Storage.

Har inte hunnit plocka i den ännu, men det kommer :)
Den är ju sååå fin med prickar och allt (kunde ha fått vara lite rosa också men man kan inte få allt)

Och Knutte är frisk!! Hurra, hurra, hurra för det :)

Kram
Ellenor


No comments:

Post a Comment

Thank you so much for leaving a comment! I read them all and I really appreciate them // Hugs ^..^ Ellenor