Thursday, August 20, 2015

UTMANING HOS HOBBYWORLD - SOMMAR

Halloj.

Månadens utmaning hos Hobbyworld är "sommar".
Man får tolka det fritt bara de ser att man har tänkt just sommar.
Mitt bidrag blir ett kort med en regnbåge,  jag tycker det symboliserar, en del, av sommaren. 
Speciellt denna sommar :)

Läs gärna mer om tävlingen och reglerna här.

Jag har nyligen köpt billiga vattenfärger från TGR och ett block med akvarellpapper från Biltema för att testa på att måla med vattenfärg. Så kortet jag visar idag är ett av de första jag gjorde med vattenfärger. Hoppas att ni tycker om det.



Tack för att ni tittade förbi min blogg :)

Produkter jag använt mig av:

Akvarellpapper från Biltema
Bo Bunny - Essentials Collection - Clear Acrylic Stamp - Sentiments
Stämplar från Bo Bunny

6 comments:

  1. Kortet blev väldigt läckert så jag hoppas du fortsätter använda vattenfärger, det är du väldigt duktig på!
    Tack för att du är med och tävlar med oss på Hobbyworld.

    Mvh
    Helén

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tack så hemskt mycket, det var snällt av dig :)

      Delete
  2. Gaaaaah!! Vad SNYGGT!! Enkelt och stilrent - och så en regnbåge!! You had me at "Hi"...!! ;)

    Tack för att du är med i vår augustiutmaning på Hobbyworld!

    Kram,
    Jeanette - Tettiz

    ReplyDelete
  3. Jaaa, jag gillar det! Kanonsnyggt!!

    Tack för att du är med och deltar hos oss på Hobbyworld!

    Mvh Malin

    ReplyDelete

Thank you so much for leaving a comment! I read them all and I really appreciate them // Hugs ^..^ Ellenor