Friday, August 28, 2015

VATTENFÄRGER

Det verkar så roligt att måla med vattenfärger så jag tänkte att jag också skulle försöka mig på det. Köpte ett enkelt och billigt set med vattenfärger på TGR här i Sverige, 30:-. Akvarellpappret köpte jag på Biltema. Tänkte att det får duga till mina första försök :)

Och det är just de jag tänkte visa idag, mina första försök...

Nu kommer de gulliga stämplarna jag har hemma, till exempel de med katter på, till sin rätt. Tidigare har jag använt dem utan att färglägga alls. Men nu öppnas en ny värld med möjligheter för mina stämplar. Wiihoooo!!

Som sagt, jag är helt ny på det här, men jag hoppas att det kanske kan vara till inspiration för andra, att också testa. Man måste inte köpa de dyraste färgerna och bästa pappret på en gång.

Stämpeln med katterna kommer från Simon Says Stamp - Furry Kisses
"Can`t stop loving you" kommer från samma set
Molnen är en dies som jag tyvärr inte har namnet på

Också en stämpel från Simon Says Stamp - Furry cat and box
Även tassarna på höger sida av kortet är en stämpel från samma set

Regnbågen är en dies från My Favorite Things - Rainbow

Stämpel från Penny Black - Purrfect day


Från samma stämpelset kommer även denna buttra lilla kisse


"hi Friend" är en stämpel från Bo Bunny - Essentials Collection


Ha det så bäst och pyssla lugnt :)
Ellenor

No comments:

Post a Comment

Thank you so much for leaving a comment! I read them all and I really appreciate them // Hugs ^..^ Ellenor